Sabtu, 23 Januari 2010

SGT2 BUSY..

adoyai.. barula minggu ni aku balik umah.. 2 pun ade la hal... mggu dpan xdapat balik even dpat jmputan perkhwinan cgu add math aku... sori cgu khatijah.... xpe t mama saya kim salam...
stat je awal sem kelas full gler.. pling gler last week... smpi ahad ade kelas... arghhhhhhhhhh.... sume gara2 nak hbsikan syllabus......
otak aku dah tepu sgt,... xtau ape aku blaja..
pdahal 3 sbjek jer.. neuro,cr, ms.. neuro sbjek baru... fuh sush gak... tapi aku tetp gak mint ms... aku suke ms... cr aku minat part icu jela.. yg len bese2 jer... neuro???
hmmm tahla... paham sikit2 jer....
tapi 17.2 dah g kuala plah dah.. 18.2 dah stat praktikal... adoyai...
nasib bek ade fatra senior kami.. kire selmat gak la idup coz xyah carik umah sewa... sem ni klinikal for ms n cr... dahla 1 st time dol... hopefully ok la gak..
hmmm dah masuk 4 minggu aku xjumpe awek aku ni.... die balik raya cina nanti.. xpe sayang... aku dah ade plan len.. posiitif erk.. bkan negatif yerk... tahla aku xtau ape aku nak taip ag.. yela selasa ari 2 kena siapkan essay cr... eiiiiiiiiiiiii.... kantoi skali je kena hukum.... 2 la en kali kelas puan zai jgn tdo.... zzzzzzzzz..,.... lupe lak nak cte ade lagi 2 assignment perlu disiapkan.. cr n neuro... cr pasl icu management n neuro pasl assesement... fatra kate kat kuala pilah ade patient neuro especially stroke... lehla wat.... next week aku xbalik coz ade kejohanan futsal kos fisio... team aku khittt... haha... ok caloooo. aku nak tgk man u vs hull city di kdai maple aka mamak...

Tiada ulasan: