Rabu, 4 Mac 2009

Kecewa

aku sudah kecewa dengan hidup ku berawek ni...
tahla...
kecewa kerana ku rasekan kasih sayang aku dipermainkan...
pabila kau bertanya adekah aku bertpuk sblah tgn die jwb tidak...
tapi segala tgkah lakunya menunjukkan sebaliknyer...
tahla...
aku dah malas pikir lagi...
keptusan sudah dibuat aku xnak truskan hbgan sebegitu...
segala pemberian aku jadikanla ingtan...
even ati aku kecewa tapi riak wajah aku menyembunyikan segala2nyer...
biarla rahsia kami terkubur smpai mati....
kepada _ _ _ _ _ _ _ _ aku mintak maaf jika aku tersalah kata..
n maafkan aku jika salah menyangi dirimu...
aku ingin bersendirian...
biarla kekecewaan ni terpendam di ati sahaja....
alasan yg ko berikan ckup mengecewakan aku....
segala2nye alasn....
aku kecewa.......

2 ulasan:

Nor Shafiqa Husein berkata...

owh..kesian tol..
bersabar lah banyk2...
tu sume dugaan yang akan mematangkan kita...
insyallah...ada jodoh yang benar2 menyayangi mu satu hari nanti..

ameer berkata...

rileks bro..
bunga bkan sekuntum..
eceh;-)