Ahad, 8 Mac 2009

Colour Vibration Therapy

ok la.. aku nak cer pasl aku pgi semopinr 2 ari pasl cvt ni..
ape yg mak aku cter sume pasl gelombang,,,
aku mcm xcaye la....
pas aku pegi mcm2 bnda aku percaya...
byk pal gelombang2 alam..
aku rase kalo tulis kat blog ni byk gle bnda nak cer....
yg pnting aku org minda...
hehehehe nak tau rahsia...
cari la pengamal cvt ni..
insyaallah aku akn join ilmu ni..
seiring ngan ilmu fisioterapi
aku skang ngah pkir mcm ne nk gabongkan teknik rwtn hydrotherapy ais n hidroterapi yg ktorg akn blaja
kalo dpt gabong kan tknik 2....
aku rase akn berjaya...
tapi memg bes tau..
1st kite kna knal sape patient kite...
n palng pnting knmal sape diri kite...
perwatakan kite....
manusia aDE 4 perwatakan
spiritual
emosi
minda
fizikal

nak tau ade cara nak diagnos
aku dah tau..
wana aku ialh hijau..
hijau kait ngan air
coz air yg neutral ph die 7 warne hijau...
byk gle rahsia alam kalo anda mndlami ilmu ni...
ni link web kalo korg nak tau lbih lanjut...
http://www.cvtherapy.com.my/bm/index_melayu.html

Tiada ulasan: