Selasa, 28 Julai 2009

Sport Injury

Actually smlam n arini kami blaja subjek baru sem ni sport injury.
dahla yang mengajar kami hod fisio fam en. siva... classmate pn. liza..
memg bes la...
tapi die dah xmengajar lagi dah pasni coz die busy...
dgn blaja sport injury boleh mnambahkan pengetahuan aku dlm men fm ni...
sebnarnye aku dulu cte2 nak jadi fisio sukan skang aku kena decide balik
nak keje kat hospital or kat bdang sukan....
memg sukan income tgi tapi time pun kena spent gak la...
xpe2 masih terlalu awl nak decide aku kena tggu aku qualified 2011 t insyaallah dulu...

sem3 ni ade elektif lagi tapi aku xdecide nak g mane la...
kna pegi ngo...
ingat nak pegi fam tapi en. siva ckp xtentu lagi.. leh terima student ke x..
pegi ijn 1 option yg bagus tapi blaja byk pasl cr..

Tiada ulasan: