Rabu, 10 Disember 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA





AKU TAU AKU UDAH TERLAMBAT SEHARI TOK UCAP SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..
ni sume gara2 internet wat halll
alahamdulillah tadi sudah dibaiki...
raye aku xboleh bergerak2 mane2.. coz ujan lebat sepanjang hari..
hanye pagi 2 jela aku pi solat sunat hari raye ngan atok aku...

pas 2 arini aku pi tolg masjid Ar Rahman(tmpat aku) wat korban 12 ekor lembu..
ni kali 4 aku terlibat ngan kegiatan korban....
memg bes...
tadi kecoh ade sekor lembu terlepas mase...
sume gara2 ikatan kurg kemas...
tapi nasib baek ade sorg brader to teror bab lembu ni....
die pasg tali jerut byk2
pas2 tah mcm ne lembu 2 dah reda sikit die termasuk dlam 1 tali terus tarik...
bab,,, lembu jatuh...
ape lagi aku ngan org pandamaran terus terjah kat lembu 2...
lembu betina mane la kuat sgt....
dah tanangkan die terus sembelih...
xslap aku lembu 2 lembu ke 5...
pas habis kegiatan melapah2...
aku pun balik ngan membawa sekilo daging lembu..
alhamdulillah..
watpe amik byk2..
kite org yg termampu...
sepatotnyer daging sembelihan itu diserahkan kapda fakir miskin...

Tiada ulasan: