Khamis, 20 November 2008

nek moto sorg2

MOTO IMPIAN GUA....

hehehehe..... sori baru malam ni nak tulis cter baru....
waaaaaaaaaaaa... arini aku dapat experince baru...
bawak moto dari klang ke sg buloh...
even x la jauh mane pun.. tapi bagi aku ni ialh permulaaan pada aku tok blaja travel ngan moto ni..
kat kelas aku ade sorg membe aku name die mukmin... umr 24.. tapi die pnah travel 1 semenanjumg naek moto.. aku respek die.... tapi mcm ne erk kalo bawak moto kecik2 ni risiko tinggi.. tahla
aku pun xtau....
aku admitla tadi aku hampir tergesel lori bawak arak...
bahaya owh.... cuak gak tadi aku,,
tapi alahamdulillah aku dpt elak..
kalo x masuk wad la aku.. xpun dah jadi arwah...
pesanan dari aku..
PADULAH DENGAN CERMAT INGAT ORANG YANG TERSAYANG...


GAMBAR EKSIDEN MOTOR....ei ngerinyer
xnak la aku...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oit!!naek mOtO sOwg2 je kew??tak nak ajak kak 'tut' kew??huhu~^^

Nina9690 berkata...

ala,xpyh nk naik moto,
keselamatan xterjamin...
baik bli keter je..